September 2021 University Admissions Open



پذیرش دوره‌های سپتامبر 2021 آغاز شد

BritishUni دوره‌های مختلفی از قبیل دوره‌های Foundation، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برخی از دانشگاه‌های منتخب را که در سپتامبر و اکتبر 2021 شروع می‌شود، ارائه می‌دهد.

مهلت ارسال درخواست پذیرش به دانشگاه‌های انگلستان برای شرکت در دوره‌های 2021 تا چه زمانی است؟

افرادی که قصد دارند در دوره‌های ماه سپتامبر شرکت کنند بایستی به این نکته توجه کنند که انجام مراحل درخواست پذیرش زمان بر است.

در نظر داشته باشید که زودترین زمان برای شروع فرایند ارسال درخواست پذیرش یکسال قبل از شروع دوره است.

براساس تجربه ما، داشتن زمان کافی برای انجام کامل و دقیق مراحل درخواست پذیرش، بهترین تضمین برای اخذ پذیرش دانشگاه‌های برتر انگلستان است. به این ترتیب شما وقت کافی دارید تا بتوانید تمام مدارک مورد نیاز را آماده کنید و برای اخذ ویزا و پذیرش با آرامش اقدام کنید.

کل مدت زمان لازم برای انجام مراحل درخواست پذیرش دانشگاه‌های انگلستان بین 2 تا 5 ماه است. در صورتی که دانشجوی دکتری باشید یا قصد تحصیل در یک دانشگاه برتر انگلستان را داشته باشید، انجام کامل این مراحل ممکن است تا 11 ماه طول بکشد.

دریافت راهنمای گام به گام در مورد نحوه اخذ پذیرش در دانشگاه‌های انگلستان

Separator

مهلت ارسال درخواست پذیرش دوره‌های دانشگاهی 2021

15 اکتبر – شما تنها تا این تاریخ فرصت دارید تا تمام شرایط پذیرش تحصیلی خود را مهیا کنید. در غیر این صورت، دانشگاه یا کالج مورد نظر شما ممکن است درخواست پذیرش شما را بررسی نکند. فراموش نکنید که در کل می‌توانید فقط پنج دانشگاه را انتخاب کنید.

15 ژانویه – این تاریخ آخرین مهلت برای شرکت در دوره‌های 2021 است. تمام درخواست‌های پذیرش باید نهایتا تا ساعت 18 (به وقت انگلستان) به دست UCAS رسیده باشند.

24 مارس – شما تا این تاریخ فرصت دارید تا انتخاب‌های خود را برای دوره‌های Clearing نهایی کنید.

UK university application deadlines
Separator

دانشجویان بین‌المللی

اگر مهلت 15 اکتبر را که معمولاً قابل تمدید نیست از دست دادید، نگران نباشید. بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌ها تا اواخر سال یا ژانویه 2022، درخواست پذیرش دانشجویان بین‌المللی را دریافت و بررسی می‌کنند. لطفا برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد مهلت تعیین شده برای دانشجویان بین‌المللی در خصوص ارسال درخواست پذیرش، با ما در تماس باشید.

بهتر است ارسال درخواست پذیرش خود را به تعویق نیندازید زیرا اگر درخواست شما توسط دانشگاه مورد نظر پذیرفته شود، اخذ ویزا و پیدا کردن محل اقامت ممکن است زمان بر باشد.

Separator

دانشجویانی که پیشنهادات مشروط دریافت کرده‌اند می‌توانند به جای شرکت در آزمون آیلتس، در دوره‌های pre-sessional شرکت کنند.

Separator

از مزایای پذیرش ماه سپتامبر در دانشگاه‌های انگلستان، ارائه دوره‌های آموزشی متنوع است. همچنین این یک فرصت خوب برای دانشجویان است که با شرکت در دوره‌های A Level، Foundation یا دوره‌های آمادگی زبان انگلیسی برای اخذ پذیرش در ماه سپتامبر آماده شوند.

دانشگاه‌ها دوره‌های Pre-sessional متنوعی را از جمله دوره‌های 6 ، 8 ، 12 ، 19 ، 24 ، 36 ، 44 هفته‌ای ارائه می‌دهند. اینکه کدام دوره برای شما مناسب است به سطح زبان شما و سطح مورد نیاز برای شرکت در دوره انتخابی بستگی دارد.

لطفاً قبل از ارسال درخواست پذیرش بخش نحوه ارسال درخواست را در وب سایت ما مطالعه کنید. همچنین، مشاوران ما می‌توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید دوره مناسب خود را بیابید.

اگر مایل به دریافت اطلاعات دقیق در مورد نحوه ارسال درخواست پذیرش هستید یا سوالی ذهن شما را درگیر کرده است، لطفاً فرم Apply Now را تکمیل کنید تا تیم پذیرش تحصیلی ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

Separator

بورسیه تحصیلی – پذیرش ماه سپتامبر

تعدادی بورسیه تحصیلی مشترک و خارجی در دسترس هستند که اگر می‌خواهید شانس خود را برای اخذ این بورسیه‌ها امتحان کنید، روند ارسال درخواست برای پذیرش ماه سپتامبر متفاوت خواهد بود. اما توجه داشته باشید که تنها زمانی می‌توانید برای اخذ بورسیه تحصیلی اقدام کنید که یک پیشنهاد مشروط یا بی قید و شرط برای شرکت در دوره‌ای که می‌خواهید در آن تحصیل کنید، دریافت کرده باشید.

ما بدون داشتن درخواست پذیرش شما نمی‌توانیم برای اخذ هرگونه بورسیه تحصیلی اقدام کنیم!

Separator

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی

برای اخذ هر بورسیه تحصیلی بایستی معیارهای لازم اخذ آن بورسیه‌ را با دقت بررسی کنید و در صورتی که واجد تمام شرایط بودید برای ارسال درخواست خود اقدام کنید و حتما به مهلت ارسال درخواست نیز توجه کنید. شما بایستی تمام معیارهای لازم برای اخذ بورسیه مورد نظرتان را به طور کامل بررسی کنید. معمولاً مهلت ارسال درخواست برای دریافت بورسیه تحصیلی بین ژانویه و مارس است.

ما می‌توانیم اطلاعات لازم را در مورد انواع بورسیه‌های تحصیلی در دسترس برای دانشجویان بین‌المللی در اختیار شما قرار دهیم و در انتخاب بهترین بورسیه به شما کمک کنیم، پس با ما در تماس باشید..

Separator

فرم درخواست پذیرش تحصیلی سپتامبر 2021

لطفاً تمام بخش‌های فرم زیر را با دقت پر کنید تا درخواست شما در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرد. پر کردن بخش‌هایی که با علامت * مشخص شده‌اند، الزامی است.

This enquiry form is protected by Google reCAPTCHA, Privacy Policy and Terms of Service apply.